meerle.reismee.nl

Meerle gaat op reis... (zonder Tiny)

Hallo en welkom oponze blog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onzeavonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zulllen julliehier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weten julliealtijd precies waarwij onsbevinden en waar we geweest zijn!

Willen jullieautomatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust berichtjes achter!

Groetjes,

Veerle en Muriel

Meerle

Beste Muriel en Veerle,
Proficiat met jullie prachtige site! Jullie zijn de beste! I love you both!

Dikke knuffel

Meerle

Jan, Veerle en kids

Goede reis jullie beiden en dikke knuffel van ons allemaal. Zorg goed voor elkaar hé. XXXX

Veerle VdW

Hey Muriel en Veerle!

Ik wenst jullie een prachtige reis! Geniet ervan!

Groetjes

Veerle

Veerle V

heyhey,
Ik vond het afscheidsetentje supergezellig en wens jullie het allerbeste toe!!
dikke knuffel en groetjes,
Veerle, Jeffrey en Mauro xxx

Kristof

Prettige reis! Laat regelmatig weten hoe het gaat!

Tjalina

Met de juiste schoenen (sandalen) kom je overal!

;-)

Have fun!

x

Katrien en Martine

Hallo Murke en Vé,
Hoop dat jullie goed zijn aangekomen.
Geniet met volle teugen van elkaar, de schoonheid van de natuur, de cultuur en bovenal de gezonde lekkere maaltijden! Wij reserveren alvast een suikerbrood voor jullie.
Dikke knuffel van ons en draag zorg voor elkander!
De moeders

paps en co

prachtig, humoristisch en spannend verleidelijk geschreven verslag. Al eens gedacht aan een job in de branche " avontuurlijke vakanties " ? Men zou op slag zijn valies pakken en boeken. Fotos ook prachtig. dat is wat ik wilde zien. Doe zo voort. X

paps en co

weerom een boeiend verhaal. lekker lezen en mooie fotookes. Dikke knuffel van ons allemaal. x

liliane

wens jullie een prachtige reis vol avontuur!! geniet ervan!!