meerle.reismee.nl

Vervolg van het visum-verhaal.

Hallo iedereen!

Korte update over de visum-kwestie:

De immer sympathieke Rwandese immigratie-dienst heeft Veerles aanvraag afgekeurd.

Reason? Classified information, so it seems.

Kwestie van toch vooral niet bij de pakken te blijven zitten, vliegen we beiden volgende week naar Zuid-Afrika. We zullen worden vergezeld door onze goede vriend Lonely Planet.

We zullen een nieuw toeristenvisum voor haar aanvragen op de Rwandese ambassade van Pretoria, en gaan daarna 3 weken rondreizen doorheen Zuid-Afrika (3 weken is de tijd dat het duurt om dat visum aan te maken - tis te zeggen - dat is de puur willekeurige tijd dat ze het leuk vinden om haar paspoort daar op de ambassade gegijzeld te houden).

Wij houden jullie verder op de hoogte vanuit Zuid-Afrika!

Veel groetjes,

Meerle

Tjalina

Succes! En geniet van jullie Zuid-Afrikaans avontuur! (stiekem toch een beetje jaloers hoor! ;-)
x

Matthijs en Paulien

Hallo Meerle en ?? (wij bedenken ons net dat we ons niet eens aan elkaar hebben voorgesteld)!!

Wij zijn die 2 Hollanders van het gastankje, de stekker en de goede adviezen. :-)
Waar zijn jullie nu ondertussen? In Kruger? De Big 5 al gespot?

Wij zijn nu in Egypte en hebben gisteren de piramides gespot. Morgen op weg naar de kust om daar lekker te genieten op het strand.

Nou, wij vonden het leuk om jullie te ontmoeten. Het was een gezellige avond! Aleee! :-)

Heel veel plezier!

Groetjes Matthijs en Paulien
(seizetheday.waarbenjij.nu)

LiSean

Een gelukkige verjaardag gewenst voor Veerlita, dat het een beestachtig verjaardagsfeest mag worden daar in Zuid-Afrika en dat er nog veel stempels in jouw reispas mogen komen!